måndag 22 augusti 2011

Sensommar eller höst?

Vi säger TidigHöst.

5 kommentarer:

  1. Härlig bild och jag gillar ditt val - tidig höst. Även om vi vill ha sommar så låter sensommar - inte kul. Höst känns också -inte kul men tidig höst köper jag.

    Dina fiskar nere i högra hörnet höll på att skrämma slag på mig, åtminstone en svart. Nrä jag sitter och skriver så dyker du upp något svart "äckligt" i ögonvrån. =) Jag hoppade riktigt till.

    SvaraRadera
  2. Inte du dyker upp utan det. =) Blev nästan elakt där men det var ju absolut inte meningen.

    SvaraRadera
  3. haha, jag tolkar det som att du menar min lilla fula fisk som simmar omkring bland guldfiskarna. Han håller koll på vilka som tittar in :)
    Fast det är kanske dax att byta ut bilden på mig iofs..
    ;)

    SvaraRadera
  4. Vi sier en nydelig sensommer. Ikke høst!!

    SvaraRadera